1. If you had an old account at the OLD OLD Nexopia, you can get that account back by resetting your password.

    Click Here to Reset Your Old Account's Password.

    Alternatively, you can Register a New Account!

Alcohol? 19+!

Discussion in 'Adults Only' started by Wrecky, Aug 24, 2016.

  1. Whiskybethyname

    Whiskybethyname Active Member

    Blogs:
    0
    Joined:
    May 30, 2016
    Messages:
    150
    Likes Received:
    59
    yeah, I hate your to : P
    it rained for us the other day and I could almost dance with the raindrops. smelt nice and was warm!
    soon, very fucking soon. :inpain:
     
    • Funny Funny x 1
  2. Wrecky

    Wrecky Valkyrie Staff Member

    Blogs:
    1
    Joined:
    Nov 23, 2015
    Messages:
    3,691
    Likes Received:
    599
    Tomorrow would be nice though, I have a long weekend. Want sun and drunk patio shenanigans.
     
    • Like Like x 1
  3. Ablazeintheflames

    Ablazeintheflames Active Member

    Blogs:
    0
    Joined:
    Mar 2, 2017
    Messages:
    418
    Likes Received:
    111
    +4 yesterday and -12 this morning yep gotta love winter lol damn Starks and there winter is coming what a negative outlook on life!
     
  4. Wrecky

    Wrecky Valkyrie Staff Member

    Blogs:
    1
    Joined:
    Nov 23, 2015
    Messages:
    3,691
    Likes Received:
    599
    So my punishment for complaining about 5 minutes of rain/snow yesterday is waking up to a foot of snow today. Now what was I saying about patio drinking?
     
    • Funny Funny x 1
  5. Jamie leblanc

    Jamie leblanc New Member

    Blogs:
    0
    Joined:
    Thursday
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Jameson whiskey all the way
     
    • Optimistic Optimistic x 1
  6. Wrecky

    Wrecky Valkyrie Staff Member

    Blogs:
    1
    Joined:
    Nov 23, 2015
    Messages:
    3,691
    Likes Received:
    599
    I don't like Jameson but the song you posted is one of my old favourites from my underage drinking days :D
     
  7. Jamie leblanc

    Jamie leblanc New Member

    Blogs:
    0
    Joined:
    Thursday
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    What song did I post lol
     
  8. Wrecky

    Wrecky Valkyrie Staff Member

    Blogs:
    1
    Joined:
    Nov 23, 2015
    Messages:
    3,691
    Likes Received:
    599
    Haha I didn't click to expand the quote :hungry: You quoted my original post which contained Alcohol by GHB, which I posted so long ago I forgot. Obviously still a great drinking song :D
     
  9. Ablazeintheflames

    Ablazeintheflames Active Member

    Blogs:
    0
    Joined:
    Mar 2, 2017
    Messages:
    418
    Likes Received:
    111
    I'm picking up a bottle of bushmills with beer tonight in honour of you because i know how much you LOVE Irish whisky you crazy bourbon girl !
     
    • Optimistic Optimistic x 1