Creepy

Discussion in 'User Topics' started by Mr.Lame, Nov 9, 2017.

  1. Mr.Lame

    Mr.Lame Veteran

    Blogs:
    28
    Joined:
    Dec 7, 2009
    Posts:
    1,540
    Likes Received:
    628
    Does anyone else snoop through all the old profiles like you're in a library, records frozen in time. It's interesting to see how something so full of life has dwindled into a small fire.

    Could honestly write a paper on this haha
     
    • Like Like x 1
  2. Wrecky

    Wrecky Valkyrie

    Blogs:
    5
    Joined:
    Nov 23, 2015
    Posts:
    26,628
    Likes Received:
    6,921
    Maybe when I first got back, but now the old accounts are like a graveyard, it's rude to disturb the dead :iik:
     
    • Like Like x 2
    • Funny Funny x 1
  3. Karlijn

    Karlijn Guest

    Blogs:
    0
    Unless they’re cute
     
    • Funny Funny x 1
    • Winner Winner x 1
  4. Mr.Lame

    Mr.Lame Veteran

    Blogs:
    28
    Joined:
    Dec 7, 2009
    Posts:
    1,540
    Likes Received:
    628
    Can't say the same, it's an undisturbed wealth of knowledge of peoples personalities at that certain point in time. Start taking age samples and find if there's a trend in emotions & thoughts. What was "trending" At that point in time. Lots of social psychology to explore :clap:
     
    • Optimistic Optimistic x 1
  5. Mr.Lame

    Mr.Lame Veteran

    Blogs:
    28
    Joined:
    Dec 7, 2009
    Posts:
    1,540
    Likes Received:
    628
    This too
     
  6. Wrecky

    Wrecky Valkyrie

    Blogs:
    5
    Joined:
    Nov 23, 2015
    Posts:
    26,628
    Likes Received:
    6,921
    Cute in 2008 lol what do they look like now :err:
     
    • Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
  7. Mr.Lame

    Mr.Lame Veteran

    Blogs:
    28
    Joined:
    Dec 7, 2009
    Posts:
    1,540
    Likes Received:
    628
    Not going to lie checked my old profile and followed up on my followers, one moved to greece!

    And they are hott O.O
     
    • Funny Funny x 1
  8. Wrecky

    Wrecky Valkyrie

    Blogs:
    5
    Joined:
    Nov 23, 2015
    Posts:
    26,628
    Likes Received:
    6,921
    Time to FB stalk and get back in touch :smuggrin: amirite?
     
    • Funny Funny x 1
  9. Mr.Lame

    Mr.Lame Veteran

    Blogs:
    28
    Joined:
    Dec 7, 2009
    Posts:
    1,540
    Likes Received:
    628
    Noooo, never :typing:
     
    • Funny Funny x 1
  10. Mr.Lame

    Mr.Lame Veteran

    Blogs:
    28
    Joined:
    Dec 7, 2009
    Posts:
    1,540
    Likes Received:
    628
    • Winner Winner x 1
  11. Wrecky

    Wrecky Valkyrie

    Blogs:
    5
    Joined:
    Nov 23, 2015
    Posts:
    26,628
    Likes Received:
    6,921
    That's one of the nicer articles about Nex :rofl:
     
    • Funny Funny x 1
  12. skrinkle

    skrinkle Cat Mom

    Blogs:
    13
    Joined:
    Jun 17, 2007
    Posts:
    14,221
    Likes Received:
    4,616
    When I first came back I creeped every account I ever knew. I eventually wound up on the profiles of people I went to elementary school with lmao so weird. I don’t have Facebook :imslow:
     
    • Like Like x 1
    • Winner Winner x 1
  13. Mr.Lame

    Mr.Lame Veteran

    Blogs:
    28
    Joined:
    Dec 7, 2009
    Posts:
    1,540
    Likes Received:
    628
    You don't have facebook? Woah you Madam, your strength is unattainable.
     
  14. Wrecky

    Wrecky Valkyrie

    Blogs:
    5
    Joined:
    Nov 23, 2015
    Posts:
    26,628
    Likes Received:
    6,921
    I don't either. Because MY MOM'S ON FB :clap: :clap: #shamelessnexpromotion
     
    • Funny Funny x 2
  15. skrinkle

    skrinkle Cat Mom

    Blogs:
    13
    Joined:
    Jun 17, 2007
    Posts:
    14,221
    Likes Received:
    4,616
    Facebook makes me feel pressured to be super social :iik:
     
    • Winner Winner x 1
    • Love Love x 1
  16. Mr.Lame

    Mr.Lame Veteran

    Blogs:
    28
    Joined:
    Dec 7, 2009
    Posts:
    1,540
    Likes Received:
    628
    This made my day hahaha
     
    • Love Love x 1
  17. Mr.Lame

    Mr.Lame Veteran

    Blogs:
    28
    Joined:
    Dec 7, 2009
    Posts:
    1,540
    Likes Received:
    628
    I ghost FB haha
     
    • Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
  18. Wrecky

    Wrecky Valkyrie

    Blogs:
    5
    Joined:
    Nov 23, 2015
    Posts:
    26,628
    Likes Received:
    6,921
    I was jk, I love my mom. Wish she'd post here :imslow: But yeah FB is defs thumbs down :thumbdown:
     
    • Like Like x 1
  19. Mr.Lame

    Mr.Lame Veteran

    Blogs:
    28
    Joined:
    Dec 7, 2009
    Posts:
    1,540
    Likes Received:
    628
    That would be legit haha, hear all those embarrassing stories :cheers:
     
    • Optimistic Optimistic x 1
  20. Wrecky

    Wrecky Valkyrie

    Blogs:
    5
    Joined:
    Nov 23, 2015
    Posts:
    26,628
    Likes Received:
    6,921
    I've got more dirt on her than she'll ever have on me :smuggrin:
     
    • Funny Funny x 1

Share This Page