i'm kind of -_-

Discussion in 'Attention Seekers' started by *~BRAT~*, Mar 11, 2018.

  1. Mithras

    Mithras Chi Moderator

    Blogs:
    0
    Joined:
    Mar 24, 2017
    Posts:
    5,334
    Likes Received:
    1,584
    nah
     
    • Love Love x 1
  2. *~BRAT~*

    *~BRAT~* Guest

    Blogs:
    0
    rly just wanna kidnap da bae and run away somewhere off the grid
     
    • Like Like x 1
    • Winner Winner x 1
  3. Squire72

    Squire72 Moberator

    Blogs:
    0
    Joined:
    Feb 21, 2010
    Posts:
    9,691
    Likes Received:
    2,158
    No, not you. Unreasonable treatment is unreasonable. Thankfully you can make a fortune and then punish them for their treachery by feeding them dominos when you have them over for dinner when you’re well off and they’re super old. And then kick them out because you’re tired even though it’s only 7 and they haven’t even finished eating
     
    • Funny Funny x 1
    • Winner Winner x 1
  4. *~BRAT~*

    *~BRAT~* Guest

    Blogs:
    0
    little caesers 5 buck pizza tbh
     
    • Funny Funny x 1
    • Winner Winner x 1
  5. Squire72

    Squire72 Moberator

    Blogs:
    0
    Joined:
    Feb 21, 2010
    Posts:
    9,691
    Likes Received:
    2,158
    That’s the spirit! You got this
     
    • Funny Funny x 1
  6. *~BRAT~*

    *~BRAT~* Guest

    Blogs:
    0
    and breadsticks but i'm purposely not gonna get marinara sauce.
     
    • Like Like x 1
  7. Squire72

    Squire72 Moberator

    Blogs:
    0
    Joined:
    Feb 21, 2010
    Posts:
    9,691
    Likes Received:
    2,158
    Hide that until after they leave
     
    • Funny Funny x 1
  8. *~BRAT~*

    *~BRAT~* Guest

    Blogs:
    0
    just gonna put it right in front of me tbh and if anyone reaches for it i'll hunch over it and growl at them
     
    • Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
  9. *~BRAT~*

    *~BRAT~* Guest

    Blogs:
    0
    i'm not a pitbull but don't PUSH me
     
    • Like Like x 1
  10. Squire72

    Squire72 Moberator

    Blogs:
    0
    Joined:
    Feb 21, 2010
    Posts:
    9,691
    Likes Received:
    2,158
    That’s cold

    And appropriate
     
    • Funny Funny x 1
  11. *~BRAT~*

    *~BRAT~* Guest

    Blogs:
    0
    push me to the edge. y'all gon end up dead~
     
    • Funny Funny x 1
    • Winner Winner x 1
  12. Squire72

    Squire72 Moberator

    Blogs:
    0
    Joined:
    Feb 21, 2010
    Posts:
    9,691
    Likes Received:
    2,158
    If they insist on sleeping over make them sleep on bunk beds in the triple garage, beside your car
     
  13. Mithras

    Mithras Chi Moderator

    Blogs:
    0
    Joined:
    Mar 24, 2017
    Posts:
    5,334
    Likes Received:
    1,584
    little c's is the bomb yo
     
    • Like Like x 1
  14. *~BRAT~*

    *~BRAT~* Guest

    Blogs:
    0
    gonna make em all share my shih tzu's bed
    like hey fam...rememberrr that oneeee tiiimeeee?????? yeah good night ****s
     
    • Like Like x 1
  15. *~BRAT~*

    *~BRAT~* Guest

    Blogs:
    0
    BARF
     
    • Funny Funny x 1
  16. Mithras

    Mithras Chi Moderator

    Blogs:
    0
    Joined:
    Mar 24, 2017
    Posts:
    5,334
    Likes Received:
    1,584
    i want godfathers
     
  17. bluntarilla

    bluntarilla baddie

    Blogs:
    104
    Joined:
    Aug 16, 2008
    Posts:
    1,117
    Likes Received:
    537
    Fucking yes :lol:
     
    • Like Like x 2
  18. *~BRAT~*

    *~BRAT~* Guest

    Blogs:
    0
    i want some tamales
     
    • Winner Winner x 1
  19. Mithras

    Mithras Chi Moderator

    Blogs:
    0
    Joined:
    Mar 24, 2017
    Posts:
    5,334
    Likes Received:
    1,584
    same
     
    • Like Like x 1
  20. *~BRAT~*

    *~BRAT~* Guest

    Blogs:
    0
    quit tryna be like me, dawg
     
    • Funny Funny x 2

Share This Page