Random Mania

Discussion in 'Attention Seekers' started by .:Batman:., Jan 15, 2018.

  1. mikeconley11

    mikeconley11 Guest

    Blogs:
    0
    Nope! Does this mean I can post pics of my poo now, mods?
     
    • Like Like x 1
  2. .:Batman:.

    .:Batman:. Guest

    Blogs:
    0
    I would assume so pal!
     
    • Like Like x 1
    • Dislike Dislike x 1
  3. mcpon14

    mcpon14 Bleeds Nexopia

    Blogs:
    0
    Joined:
    Nov 24, 2017
    Posts:
    16,432
    Likes Received:
    2,559
    No like my poo pic? :(
     
    • Love Love x 1
  4. The Punjabi Playboy

    The Punjabi Playboy Guest

    Blogs:
    0
    :rofl:Who remembers that epic poo gif I posted relentlessly
     
    • Funny Funny x 1
  5. .:Batman:.

    .:Batman:. Guest

    Blogs:
    0
    I missed it do it again
     
    • Dislike Dislike x 1
  6. Wrecky

    Wrecky Valkyrie

    Blogs:
    5
    Joined:
    Nov 23, 2015
    Posts:
    26,628
    Likes Received:
    6,921
    Guys, no poo please :) I thought the one @mcpon14 posted was fake poo. I used to have one just like it.
     
  7. mcpon14

    mcpon14 Bleeds Nexopia

    Blogs:
    0
    Joined:
    Nov 24, 2017
    Posts:
    16,432
    Likes Received:
    2,559
    Sorry. :( But the thread says for us to "dump crap" into it. :cry:
     
    • Funny Funny x 1
  8. Wrecky

    Wrecky Valkyrie

    Blogs:
    5
    Joined:
    Nov 23, 2015
    Posts:
    26,628
    Likes Received:
    6,921
    I can see how that would be misleading :imslow:
    I blame @.:Batman:. , if you guys really want to show someone poo show him privately in PM's
     
    • Optimistic Optimistic x 1
  9. mcpon14

    mcpon14 Bleeds Nexopia

    Blogs:
    0
    Joined:
    Nov 24, 2017
    Posts:
    16,432
    Likes Received:
    2,559
    Who wants to see some poop in their PMs, lol? :)
     
  10. .:Batman:.

    .:Batman:. Guest

    Blogs:
    0
    • Love Love x 1
  11. mcpon14

    mcpon14 Bleeds Nexopia

    Blogs:
    0
    Joined:
    Nov 24, 2017
    Posts:
    16,432
    Likes Received:
    2,559
  12. mcpon14

    mcpon14 Bleeds Nexopia

    Blogs:
    0
    Joined:
    Nov 24, 2017
    Posts:
    16,432
    Likes Received:
    2,559
    I just pooped in the toilet, too. :(
     
    • Love Love x 1
  13. mikeconley11

    mikeconley11 Guest

    Blogs:
    0
    Is this poop I just took allowed? (trying to get a sense of what the boundaries are)

    [Edited by Wrecky]
     
    • Dislike Dislike x 1
    Last edited by a moderator: Jan 24, 2018
  14. mcpon14

    mcpon14 Bleeds Nexopia

    Blogs:
    0
    Joined:
    Nov 24, 2017
    Posts:
    16,432
    Likes Received:
    2,559
    That actually looks delicious, lol. That's curry, right, lol? :)
     
    • Funny Funny x 1
    Last edited by a moderator: Jan 24, 2018
  15. sharkbait.

    sharkbait. Guest

    Blogs:
    0
    You do know that shit stinks and is disgusting to us for a reason right? Re-ingesting and even playing with it can make you very sick. You do know that, right?
     
  16. mcpon14

    mcpon14 Bleeds Nexopia

    Blogs:
    0
    Joined:
    Nov 24, 2017
    Posts:
    16,432
    Likes Received:
    2,559
    But what does that look like to you?
     
  17. sharkbait.

    sharkbait. Guest

    Blogs:
    0
    Sorry but I think pictures of shit are retarded. If that's what you mean. Shit is disgusting. I don't appreciate shit. I flush it.
     
  18. mikeconley11

    mikeconley11 Guest

    Blogs:
    0
    Why is it dangerous to re-ingest it again? If it came straight out of us, shouldn't it be good to eat?
     
  19. mikeconley11

    mikeconley11 Guest

    Blogs:
    0
    That's because you're ashamed when you see the blood in your poo
     
    • Funny Funny x 2
  20. sharkbait.

    sharkbait. Guest

    Blogs:
    0
    No it's because you're a fucking retard who thinks posting pictures of shit online makes him a badass. **** off
     

Share This Page